Våren

Under 2012 har jag hitils seglat under 141 timmar och 35 minuter. Tio av dom timmarna var elitserierna i Kullavik och Borstahusen. Kullavik gick riktigt bra och jag kom 10. Riktigt skönt att få till en tävling så bra, bra uppladdning för JEM i sommar. Borstahusen gick inte lika bra, men jag lyckades ändå med ett av årens delmål och kvalade till JEM.

                                  
                                                                    Dagsfärsk bild på mig.


Jag och Oscar har även köpt nya riggen till 49ern. Tyvärr hoppade vi igenom storseglet första gången vi skulle testa den... men det gjorde inget! Charlie Ekberg var i Motala som extra tränare och vi köpte ett nytt segel av honom.

Nu börjar uppladdningen för Junior EM i Garda alltså. Ska försöka gå upp i vikt lite grann, eftersom det antagligen blir hårdvind i Garda. Ska också försöka bli bättre på att halvvinda, eftersom det är en av mina svaga punkter just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0