Denia, Ängelholm, osv

Hej igen!
Under lägret i Denia inträffade en mycket tragisk olycka när vår tränare Donning gick bort. Det finns inga ord att beskriva den sorg och saknad vi alla känner, men det bästa man kan göra just nu är att titta frammåt och bli bäst i världen, precis som han hade velat.
Lägret var annars väldigt bra med mycket och varierad träning. Det bästa var att jag märkte att jag hade blivit en bättre seglare, bara genom att analysera vad jag behövde förbättre under vintern, vilket känns väldigt bra. En annan sak jag märkte var att jag har blivit mycket-mycket starkare, jämfört med föra året vid den här tiden.
Förra helgen var vi på läger i Ängelholm med både högt motstånd och kompetenta tränare. Fokus på lägret var taktik och strategi, och jag lärde mig många smarta saker.
Nästa helg åker vi till Stenungsund för att delta i SSECS (Spring Sailing Europe Class Sweden), en uppdatering kommer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0